Rīgas Mākslas un mediju tehnikumā maija pirmajā nedēļā norisinājās projekta” Step by step towards digital learning” aktivitātes – foto, video darbnīcas; orientēšanās spēle Vecrīgā; kultūras un mākslas iepazīšana; ekskursijas uz Cenu tīreli, Cēsīm, Vienkoču parku; 4.maijā Baltā galdauta svētki; projekta komandu prezentācijas.
Projekta dalībvalstis LATVIJA – Rīgas Mākslas un mediju tehnikums, RUMĀNIJA – Liceul Banatean, GRIEĶIJA Kalamaria Laboratory Center, ITĀLIJA – Instituto Omnicomprensivo “D.Alighieri”, POLIJA,I Liceum Ogolnoksztalcace im. Adama Mickiewicza w Bialymstoku, TURCIJA – Özel Sancaktepe Teknoloji ve Insan Koleji Lisesi.
1.dienas aktivitātes
Projektu dalībnieku uzruna
RMMT deju kolektīva priekšnesumi
ICE breaking aktivitātes
Skolas apskate
Ekskursija uz Cenu tīreli
- dienas aktivitātes aizritēja dalībniekiem darbojoties darbnīcās balstoties uz Problem Based learning:
Fotodarbnīca “I’m like a movie hero ”
Videodarbnīca Stop Motion.
Itālijas pārstāvju prezentācija.
Projekta dalībvalstu pedagogu ekskursija pa skolu un vizīte pie direktora.
- dienas aktivitātes:
Ekskursija uz Cēsīm , Cēsu pils apskate gidu pavadībā.
Ekskursija uz Līgatni , Vienkoču parks.
- maijs, Baltā galdauta svētki
Rāmkalni
4 .dienas Erasmus+ projekta “Step by step towards digital learning” aktivitātes norisinājās Vecrīga un Rīgas centrā:
Orientēšanās spēle Vecrīga ar foto un video uzdevumiem.
Izbrauciens ar kuģīti.
Digital Art house – izstāde “No Monē līdz Kandinskim”
5.dienas projekta “Step by step towards digital learning” aktivitātes norisinājās RMMT Black Box, :
Problem Based learning
Rezultātu prezenetācijas – foto un video darbnīcas, Vecrīgas orientēšanas spēles rezultāti.
Apbalvošana – sertifikātu izsniegšana
Šīs bija ERASMUS+ KA229 “Step by step towards digital learning” 2019-1IT02-KA229-062338 projekta dalībvalstu noslēdzošās aktivitātes, kurās kopš 2019. gada ir piedalījušies vairāk kā 500 dalībnieku no piecām dalībvalstīm – Latvijas, Rumānijas, Polijas, Grieķijas un Itālijas.
Eiropas Savienības finansējums – projekts Erasmus+KA229 “Step by step towards digital learning” 2019-1IT02-KA229-062338
18.05.2022.