Step by step … noslēgums

Rīgas Mākslas un mediju tehnikumā maija pirmajā nedēļā norisinājās projekta” Step by step towards digital learning” aktivitātes – foto, video darbnīcas; orientēšanās spēle Vecrīgā; kultūras un mākslas iepazīšana; ekskursijas uz Cenu tīreli, Cēsīm, Vienkoču parku; 4.maijā Baltā galdauta svētki; projekta komandu prezentācijas.

Projekta dalībvalstis LATVIJA – Rīgas Mākslas un mediju tehnikums, RUMĀNIJA – Liceul Banatean, GRIEĶIJA Kalamaria Laboratory Center, ITĀLIJA – Instituto Omnicomprensivo “D.Alighieri”, POLIJA,I Liceum Ogolnoksztalcace im. Adama Mickiewicza w Bialymstoku, TURCIJA – Özel Sancaktepe Teknoloji ve Insan Koleji Lisesi.

1.dienas aktivitātes

Projektu dalībnieku uzruna

RMMT deju kolektīva priekšnesumi

ICE breaking aktivitātes

Skolas apskate

Ekskursija uz Cenu tīreli

  1. dienas aktivitātes aizritēja dalībniekiem darbojoties darbnīcās balstoties uz Problem Based learning:

Fotodarbnīca “I’m like a movie hero ”

Videodarbnīca Stop Motion.

Itālijas pārstāvju prezentācija.

Projekta dalībvalstu pedagogu ekskursija pa skolu un  vizīte pie direktora.

 

  1. dienas aktivitātes:

Ekskursija uz Cēsīm , Cēsu pils apskate gidu pavadībā.

Ekskursija uz Līgatni , Vienkoču parks.

  1. maijs, Baltā galdauta svētki

Rāmkalni

 

4 .dienas  Erasmus+ projekta “Step by step towards digital learning” aktivitātes norisinājās Vecrīga un Rīgas centrā:

Orientēšanās spēle Vecrīga ar foto un video uzdevumiem.

Izbrauciens ar kuģīti.

Digital Art house – izstāde “No Monē līdz Kandinskim”

 

5.dienas projekta “Step by step towards digital learning” aktivitātes norisinājās RMMT Black Box,  :

Problem Based learning

Rezultātu prezenetācijas – foto un video darbnīcas, Vecrīgas orientēšanas spēles rezultāti.

Apbalvošana – sertifikātu izsniegšana

Šīs bija ERASMUS+ KA229 “Step by step towards digital learning” 2019-1IT02-KA229-062338 projekta dalībvalstu noslēdzošās aktivitātes, kurās kopš 2019. gada ir piedalījušies vairāk kā 500 dalībnieku no piecām dalībvalstīm – Latvijas, Rumānijas, Polijas, Grieķijas un Itālijas.

Eiropas Savienības finansējums  – projekts Erasmus+KA229 “Step by step towards digital learning” 2019-1IT02-KA229-062338

18.05.2022.